Facebook Instagram Twitter
Domluvit konzultaci

Zavřít

Přihlášení přoběhlo úspěšně!

Děkujeme, že jste se přihlásili k odběru novinek a zajímavých informací!
Nebojte, váš e-mail bude u nás v bezpečí

China Care

>

Články

>

Cvičením k duševní pohodě pro manažery, vysokoškoláky i upracované rodiče

Cvičením k duševní pohodě pro manažery, vysokoškoláky i upracované rodiče

Bojujte proti pracovnímu stresu a únavě

Podzim je pomalu tady, dny se zkracují, noci se prodlužují a přichází období těch nechvalně známých podzimních depresí. Déšť, zima, tma, shon…známe to všichni. Není tedy neobvyklé, když se toto všechno odrazí i na našem psychickém stavu, což může vést k ovlivnění pracovní výkonosti, soustředění a jiným stresovým situacím.

Cvičení je vhodným prostředkem pro zklidnění těla i pro nalezení duševní rovnováhy. A jak je známo, cvičení je výbornou prevencí proti stresu, kterého je v dnešní době na každém rohu hromada.

Najděte si ve svém hektickém dni plném schůzek, telefonátů, psaní mailů, řešenínepříjemností, nervování v dopravních prostředcích jednu hodinu sami pro sebea pojďte si zacvičit. Vždyť přece jedna hodinajsoupouze 4% procenta z celého dne.

A to za zlepšení naší pracovní pohody a výkonu na celých 100% stojí, ne?


Cvičení, jako cesta za harmonií těla a mysli (pro upracované rodiče)

Školní rok začal, naše ratolesti se vrátily zpátky do školních lavic, začaly opět navštěvovat své zájmové kroužky, a to je právě ten správný čas, kdy bychom si i my, rodiče, mohli nějaký ten koníček najít. Po létě, kdy jsme stále někde cestovali, výletili, zároveň jsme se museli starat o to, co s dětmi, když nechodí do školy, a vlastně jsme se nezastavili, je právě ideální doba náš nově nabitý volnější čas využít sami pro sebe, pro nalezení vnitřního klidu a pohody (za chvilku nás již čekají Vánoce a ta pohoda bude potřeba).

K výborným cvičením pro celkovou harmonizaci organismu patří jóga či qigong. Najděte si čas sami na sebe, přijďte si zacvičit, najděte svoji rovnováhu, získejte vnitřní sílu na to zvládat roli rodiče… Cvičení je ale i výborným prostředkem pro zformování postavy, odbourávání stresu a hlavně jako prevence pro imunitní systém. Což se s přicházejícímpodzimemrozhodně hodí.

Cvičením pro lepší soustředění

Ano ano, přesně tento článek je zaměřen na všechny vysokoškoláky. Další akademický rok je na spadnutí, vysokoškoláci se už pomalu přesouvají do měst svých univerzit a již brzy jim to vypukne. Každý, kdo si tím prošel, moc dobře ví, co ty chudáky čeká. Přednášky v osm ráno, prosezené hodiny v lavici, na druhé straně párty do rozednění, zápočtové testy a než se nadějí, je tady zkouškové období. Koho by to neunavilo a necítil by se občas pod psa a bez energie. Dlouhodobá zátěž organismu (i když mladého) nejenom že vede ke ztrátě soustředění a koncentrace (nic moc pro učení, ne?), ale i k narušení imunity (pojďme si přiznat, že to v tomto sychravém počasí není žádná výhra).

Ono ani několikahodinové sezení na přednáškách a v seminářích není pro tělo to pravé ořechové. Člověk se tam kroutí jako paragraf, aby tu dvouhodinovku, v ideálním případě, vůbec vydržel.

Proto vyzýváme všechny vysokoškoláky, nepropadejte studijním neduhům a pomocí cvičení se všemi těmito nepříjemnými aspekty vysokoškolského života bojujte. Nejenom že si krásně protáhnete svoje ztuhlé tělo z lavice, ale díky vnitřnímu klidu se budete i lépe soustředit a studium pro vás nebude tak velký stresový nápor. A to za to stojí ne?

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho se svými přáteli